
* Содржината (дизајни и текстови) се креира еднаш на почетокот на секој месец. По одобрувањето од страна на клиентот, содржината се распоредува, според претходно дефиниран календар, договорен помеѓу клиентот и агенцијата. По првичното одобрување на содржината, клиентот има право на најмногу 2 интервенции месечно. Тие интервенции вклучуваат: промена на датумите за објавите, промени во дизајните, промени во текстот, отстранување на некои објави.
** Спонзорирањето се спроведува на редовна основа со што се спонзорираат објавите кои имаат најголема веројатност за успех. На почетокот клиентот може да предложи на кои објави да се издвои повеќе пари од вкупниот месечен буџет за спонзорирање. Сепак, за конечната распределба на вкупниот месечен буџет за рекламирање одлучува агенцијата.
*** Што се однесува до спонзорирањето, клиентот ја поврзува сопствената дебитна/кредитна картичка преку Facebook Business Manager. На овој начин клиентот плаќа за спонзорирањето директно на Facebook.